به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مجید اکبرزاده، مدیر کل انتقال خون استان فارس، اظهار کرد: در روز عاشورای حسینی، مراکز انتقال خون در شهرستان شیراز از ساعت 8 صبح تا 20:45 شب فعال هستند.
وی افزود : اتوبوسهای سیار خونگیری هم از ساعت 19 تا 23 در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و بوستان باغ جنت مستقر می شوند.
همچنین علاوه بر حرم مطهر شاهچراغ (ع)، در حرم مطهر حضرت علیبن حمزه (ع) نیز خدمات خونگیری ارائه میشود.
پایگاههای شهرستانی استان هم بر اساس برنامههای مشخص آماده خدمترسانی هستند.
در شهرستان لار: پایگاه انتقال خون در ساختمان شماره 2 شهر قدیم (ساختمان حاج غفور) فعال است.
در شهرک استقلال: کانکس حضرت سیدالشهدا در ورودی شهرک، از ساعت 7 صبح تا 13:30 پذیرای اهداکنندگان است.
در شهرستان مرودشت: پایگاه این شهرستان در روز عاشورا از ساعت 7 صبح تا 13:30 فعال است.
انتهای پیام/424/