همسر سرلشکر شهید ایزدی (حاج رمضان) در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به ویژگیهای اخلاقی این شهید، اظهار کرد: هر کسی که با ایشان حشر و نشر داشت و او را میشناخت، به خوبی میدانست که کَرَم و مهربانی از بارزترین ویژگیهای حاج رمضان بود. ایشان هرگز نمیتوانست ناراحتی و رنج دیگران را تحمل کند.
وی با بیان اینکه حاج رمضان علاقه فراوانی به شهر قم داشت افزود: ایشان ارتباط ویژهای با اهلبیت(ع) داشتند. از همان دوران جوانی که زندگی مشترکمان آغاز شد، این ویژگی را در رفتار ایشان مشاهده میکردم. خانوادهشان نیز همواره میگفتند که از سالهای جوانی علاقه و ارادت خاصی به اهلبیت(ع)، بهویژه حضرت معصومه(س)، داشتند. ایشان حضرت معصومه(س) را بسیار دوست داشتند و همیشه میگفتند: انگار حرم حضرت زهرای دوم اینجا است که حرم امن ایران به شمار میرود.
همسر شهید ایزدی ادامه داد: در گرفتاریها و مشکلات، ابتدا به علما پناه میبردند و از آنان دستورالعملهای خودسازی میگرفتند. سپس به حضرت معصومه(س) متوسل میشدند و بعد به زیارت امام رضا(ع) میرفتند.
.
وی راز موفقیت حاج رمضان در بیش از سه دهه فعالیت در موضوع فلسطین را اخلاص دانست و عنوان کرد: راز موفقیت شهید حاج رمضان یکی «اخلاص» بود و دوم اینکه واقعاً خود را سرباز گمنام امام خمینی(ره) و رهبر شهید انقلاب میدانستند. همیشه اعتقاد داشتند که تنها یک سرباز هستند و هیچگاه برای خود شأن و جایگاه ویژهای قائل نبودند. هرگز در برابر مقام بزرگ ولایت، برای خود جایگاهی مستقل تصور نمیکردند.
همسر شهید ایزدی در پایان خطاب به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: سلام و عرض تسلیت خود را به محضر ایشان تقدیم میکنیم؛ برای قلب مجروح و شکستهای که حتی فرصت برگزاری عزاداری در شأن پدر بزرگوار( رهبر شهید ) و خانواده محترمشان فراهم نشد. خدمت رهبر معظم انقلاب عرض میکنیم همانگونه که حضرت آقا یک «رمضان» داشتند و دشمن، رمضان را از ما گرفت، امروز رمضان در جامعه تکثیر شده است. ما، خانواده حاج رمضان و همه رمضانهای دیگر، خاک پای شما هستیم و انشاءالله همواره سرباز شما خواهیم ماند. امیدواریم همانگونه که همسرم تا پایان عمر مطیع ولایت بود، ما نیز بتوانیم در همه عرصهها سربازان خوبی برای شما باشیم.
انتهای پیام/