به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، میدان امام خمینی(ره) بوشهر شامگاه جمعه شاهد خروش دوباره مردم ولایتمدار و انقلابی این شهر بود که با گذشت 119 شب از تداوم اجتماعات خود، بار دیگر با سردادن شعارهای حماسی و انقلابی همچون «لبیک یا خامنهای»، «هیهات منالذله»، «ما اهل کوفه نیستیم، رهبر تنها بماند»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، وفاداری خود را به نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.
در این اجتماع حماسی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، جوانان و نوجوانان بوشهری با میدانداری در برنامههای مختلف، بار دیگر ثابت کردند که در خط مقدم دفاع از ارزشهای دینی و ملی قرار دارند. حضور پررنگ نسل جوان در موکبهای فرهنگی، هنری، آموزشی و رسانهای، جلوهای از پیوند عمیق نسلهای جدید با آرمانهای انقلاب بود که شور و شعور حسینی را با بصیرت انقلابی گره زده است.
حاضران در این اجتماع، ضمن ابراز خشم و انزجار از جنایات استکبار جهانی و بیعت با رهبر انقلاب اسلامی آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای، با فریادهای رسا خواستار خونخواهی قائد شهید امت اسلامی حضرت آیتالله امام سیدعلی خامنهای (ره) شدند و بر ادامه راه شهدای والامقام تأکید کردند. این تجمعات شبانه که به نماد بصیرت و ایستادگی مردم بوشهر تبدیل شده است، نشاندهنده اراده آهنین مردم این دیار در حمایت از ولایت و ایستادگی در برابر توطئههای دشمنان است.
شرکتکنندگان در اجتماع شب 119 با تأکید بر اینکه راه مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت، اعلام کردند که بوشهریها همچون گذشته با تمام توان در میدانهای مختلف برای صیانت از دستاوردهای نظام و خونخواهی شهدا حضور فعال خواهند داشت.








انتهای پیام/