به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در شبکه ایکس در رابطه با موضعگیریها و لفاظیهای متناقض مقامهای آمریکایی راجع به محتوای یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی نوشت:هیات حاکمه آمریکا هیچگاه در رفتارش نسبت به ملت ایران صداقت نشان نداده است.
وی اضافه کرد: «ایران در عین اینکه برای این بدگمانی منطق داشت، با حسن نیت وارد روند دیپلماتیک شد و یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی را امضاء کرد. ایرانیان میدانند کینهتوزی دشمن، با امضای یک تفاهم پایان نمییابد و هر گامی را با هوشیاری و درنظر داشتن تجربههای 5 دهه گذشته بهویژه تحولات یک سال و نیم اخیر برخواهد داشت.
انتهای پیام/