به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجتالاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی در اجتماع عظیم و پرشور مردم در دسته عزاداری «یومالعباس» حسینیه اعظم زنجان با اشاره به جایگاه رفیع این اجتماع در ترویج فرهنگ مقاومت، اظهار داشت: ما امروز از میان این جمعیت عظیم و عاشقان اباعبدالله(ع)، قیام خونخواهی امام شهیدمان را اعلام میکنیم.
وی با تأکید بر اینکه راه سرخ عاشورا مسیر پایانناپذیر حقطلبان است، افزود: این عهد، پیمانِ یک امت است که برای قصاص مجرمان و تحقق خونخواهی واقعی ایستادهاند؛ خون پاکی که ثمره آن باید پاکسازی منطقه از لوث وجود استکبار آمریکا و غرب باشد.
نماینده ولیفقیه در استان زنجان تصریح کرد: امروز ما رو به سوی ولیدم این خون پاک و ولیامر خود ایستادهایم و به جهانیان اعلام میکنیم که هیچ قدرتی در هیچ شرایطی نمیتواند ما را از ادامه مسیر و طلب خون اماممان بازدارد. این قیام خونخواهی تا ظهور منتقم حقیقی و خونخواه آل محمد(ص) با صلابت ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه با یادآوری کلام سیدالشهدای مقاومت، خاطرنشان کرد: ما همان جملهای را تکرار میکنیم که سید شهید مقاومت بر آن تأکید داشت؛ «اِنَّ الحسین یَجمَعُنا». امروز پیام ما به همه آزادیخواهان جهان اسلام این است که حسین(ع) در هر زمان و هر مکان، محور وحدت و مقاومت است.
حجتالاسلام حسینی با اشاره به مظلومیت شهدای مقاومت، یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله را گرامی داشت و تأکید کرد: اجتماع امروز مردم زنجان، فریاد بلند «یا حسین(ع)» و «یا عباس(ع)» علیه ظالمان و مستکبران عالم است که تا تحقق نهایی عدالت و آزادی قدس شریف طنینانداز خواهد بود.
انتهای پیام/ن