به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری ملی لبنان امروز سهشنبه از نقض آشکار آتشبس و حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک «عیتا الجبل» در جنوب لبنان خبر داد.
در این گزارش آمده است که در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک النبطیه الفوقا در جنوب این کشور، دو نفر شهید و شماری زخمی شدند.
در این گزارش آمده است که پهپاد رژیم صهیونیستی با بمب صوتی اطراف شهرک عیتا الجبل را هدف قرار داد. خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد که یک پهپاد اسرائیلی یک بمب صوتی را به محله شرقی شهرک «برعشیت» در جنوب لبنان پرتاب کرد.
کانال 14 رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی نقض آتشبس و حمله نظامی به منطقه کفرتبنیت در جنوب لبنان را تأیید کرد.
انتهای پیام/