به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی فراهانی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با اشاره به بازگشت شرایط کشور و استان به وضعیت عادی مطرح کرد: شرایط خاص و ملاحظاتی که در مقاطع گذشته و در پی تحولات اخیر برای نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در نظر گرفته شده بود، دیگر موضوعیت ندارد و محدودیتی برای حضور کارکنان در ادارات وجود نخواهد داشت.
وی افزود: در روزهای گذشته نیز شاهد بودیم استانهایی که در معرض شدیدترین شرایط و محدودیتها قرار داشتند، به تدریج به وضعیت عادی بازگشتند و اکنون ضرورت دارد تمامی دستگاههای اجرایی استان البرز با ظرفیت کامل به ارائه خدمات به مردم بپردازند و کارکنان به صورت صددرصدی در ادارات حضور داشته باشند. مکاتبات لازم نیز در این زمینه صورت گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با اشاره به اینکه انتظار میرود مدیران دستگاهها نسبت به اجرای دقیق این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: تمامی مقررات و چارچوبهای تعیینشده در بخشنامه اسفندماه 1401 سازمان اداری و استخدامی همچنان به قوت خود باقی و تنها موضوعی که مطابق تصمیمات اتخاذ شده استمرار دارد، ساعت کاری ادارات است.
فراهانی عنوان کرد: با توجه به سیاستهای مرتبط با مدیریت مصرف انرژی، ساعت کاری دستگاههای اجرایی استان همچنان از ساعت 7 صبح تا 13 است و تمامی دستگاهها موظف به رعایت این مصوبه هستند. گزارشهایی دریافت شده که برخی مجموعهها بدون هماهنگی، ساعات کاری متفاوتی را اعلام یا نسبت به تغییر آن اقدام کردهاند که این موضوع مورد تأیید نیست.
وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاهها باید بر اساس ساعت کاری مصوب فعالیت کنند، تأکید کرد: هرگونه تغییر در ساعات فعالیت ادارات یا تمدید زمان کاری برای جبران عقبماندگیها و انجام مأموریتهای سازمانی صرفاً با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم امکانپذیر خواهد بود و دستگاهها مجاز به اتخاذ تصمیمات مستقل در این زمینه نیستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز در پایان با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خاطرنشان کرد: انتظار میرود مدیران دستگاههای اجرایی با مدیریت مناسب منابع انسانی و بهرهگیری از ظرفیت کامل کارکنان، زمینه ارائه خدمات مطلوب، تسریع در انجام امور مردم و ارتقای رضایتمندی عمومی را فراهم کنند.
انتهای پیام/