به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد یک شرکت پیشرفته فناوریهای نوین که مقر آن در قدس اشغالی است و تا چندی پیش قرار بود سهام خود را در بورس عرضه کند اکنون به دنبال اخراج 55 کارمند خود است و قصد دارد خود را به دو بخش تجاری جدا از یکدیگر تقسیم کند.
به نوشته این رسانه عبری زبان، این چهارمین روند تعدیل نیرو در شرکت لایتریکس از سال 2022 است که برای بازسازی خود انجام میدهد.
به گفته کارشناسان این اقدام شرکت تلاش دیگری برای اثبات این امر است که میتواند همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه دهد، اما اکتبر 2025 هم مجبور شد 85 کارمند خود یعنی 15 درصد از نیروی خود را اخراج کند.
گفتنی است با وجود کمکهای گسترده آمریکا به رژیم صهیونیستی، این رژیم با بحران اقتصادی شدیدی به دلیل جنگ در چند جبهه دچار آن شده است و این مسئله از اعلام ورشکستگی و تعدیل نیرو در شرکتهای بزرگ اسرائیلی کاملا هویدا است.
انتهای پیام/