علی آزادمنش در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکردش در فصل گذشته گفت: از عملکردم در مجموع راضی نبودم. ابتدای فصل در خیبر خرمآباد بودم ، اما شرایط آن چیزی نبود که انتظارش را داشتم و در نیم فصل از این تیم جدا شدم. پس از آن به پیکان رفتم و شرایط خوبی را تجربه کردم. در این تیم راحت بودم، موفق شدم گل هم بزنم و روند خوبی داشتم، اما تعطیلی لیگ باعث شد آن روند ادامه پیدا نکند.
مدافع فصل گذشته پیکان درباره وضعیتش برای فصل آینده تاکید کرد: هنوز تصمیم نهایی را نگرفتهام. دوست ندارم این بار برای انتخاب تیم بعدیام عجله کنم، در ضمن هنوز مربیان خیلی از تیمها مشخص نشدهاند.
آزادمنش خاطرنشان کرد: سال گذشته خیلی زود تصمیم گرفتم و به خیبر خرمآباد پیوستم. در آن مقطع قرار بود محمد ربیعی سرمربی این تیم باشد، اما در ادامه حضور ایشان منتفی شد و همین موضوع باعث شد از تصمیم عجولانهام ضربه بخورم. به همین دلیل این بار میخواهم با صبر بیشتری همه پیشنهادها را بررسی کنم تا بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالیام بگیرم. در فوتبال ایران در دقیقه 90 خیلی چیزها عوض میشود و باید بدون عجله تصمیم بگیرم.
انتهای پیام/