سید احسان حسینی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عنوان کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از همان ابتدا یک برنامه مشخص نداشتند و همین موضوع باعث شد حرف و حدیثهای مختلفی مطرح شود و به نوعی در صحبتها صداقت وجود نداشت. از این بلاتکلیفی خسته شدیم و چند بار قرار شد لیگ برتر برگزار شود که این اتفاق رخ نداد. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال مدام تمرین میکردیم اما خبری از برگزاری مسابقات نبود. از طرفی بازیکنان چهار، پنج ماه است که پول نگرفتهاند و این شرایط اصلاً خوب نیست.
وی در مورد وضعیتش برای فصل آینده یادآور شد: دو سال خیلی خوب را در خیبر سپری کردم و همیشه حس متفاوتی به این تیم داشتم. از حضور در خرمآباد لذت بردم و هیچوقت نمیتوانم این روزها را فراموش کنم. در حال حاضر که فصل به پایان برسد بازیکن آزاد هستم ولی واقعیت این است که هنوز تصمیمی نگرفتهام. باید برای خیبر آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم آنها بهترین اتفاقات را تجربه کنند. چند پیشنهاد به دستم رسیده ولی عجلهای ندارم.
انتهای پیام/