به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر امام خمینی(ره)، بهروز آقائی، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان اظهار کرد: تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور در شرایط حساس، حاصل همکاری و همافزایی بخش خصوصی و مجموعه بندری بوده است.
وی با اشاره به ضرورت آمادگی برای شش ماهه دوم سال افزود: با توجه به افزایش ترافیک ورودی کشتیها، برنامهریزی دقیق و هماهنگی میان تمامی بخشهای عملیاتی برای جلوگیری از اختلال در زنجیره لجستیک و تأمین کالا ضروری است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان همچنین از آمادهسازی بخشی از زیرساختها و اراضی توسعهای بندر امام خمینی(ره) برای بهرهبرداری و واگذاری طی سه تا چهار ماه آینده خبر داد و گفت: این ظرفیتها در اختیار مجموعههای دارای توانمندی و تخصص لازم قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/