به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی 2026 مقابل بلژیک قرار گرفت و به تساوی بدون گل رسید.
ملیپوشان ایران بعد از مسابقه روی تخته فنی در رختکن، پیامی نوشتند و آن را برای همه مردم ایران و جهان فرستادند.
در این پیام، ملیپوشان با 168# و minab# بار دیگر در لسآنجلس یاد شهدای مظلوم میناب را زنده کردند و نوشتند:
«از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است.
با افتخار به لسآنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک میکنیم.
لسآنجلس، از مهماننوازی تو سپاسگزاریم.
و از همه ایرانیانی که در این 180 دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.
آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملتهای جهان هستیم.»

انتهای پیام/