یاسوج در صد و نوزدهمین شبِ ایستادگی، با نوای عاشورایی و فریادهای «مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، میثاق دوبارهای با آرمانهای مقاومت و خونخواهی شهیدان بست.