همدان در مسیر یوم‌العطش؛ بسیج تمام نهادها برای یک عزاداری فاخر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمید ملانوری شمسی استاندار همدان، شب گذشته در جلسه هماهنگی مراسم یوم العطش  گفت:  با ابراز قدردانی از تلاش همه ارگان‌های حاضر در جلسه  و تأکید بر نیت خالصانه حاضران، گفت:  این تلاش‌ها یک نمایش نیست، بلکه تلاشی صادقانه برای ایجاد عزاداری منسجم‌تر و درخور شأن اهل‌بیت (ع)است.امید است  با این انگیزه و دغدغه‌مندی، شاهد برگزاری مراسمی باشکوه و ماندگار باشیم.

وی بر ضرورت یکپارچگی و هماهنگی عملیاتی تأکید کرد و گفت: در شرایط امنیتی موجود، هماهنگی میان فرماندار، سپاه، شهرداری، تبلیغات اسلامی و سایر نهادها باید به صورت معنادار و منسجم شکل بگیرد تا بتوان با تدبیر و استحکام بیشتر برنامه را اجرا کرد.
 
استاندارهمدان با اشاره به جلسات شورای تأمین استان، از همکاری فعالانه جامعه اطلاعاتی، سپاه و فراجا در کنار یکدیگر قدردانی کرد و خواستار برنامه‌ریزی دقیق‌تر و ظریف‌تر برای مراسم فردا در سطح شهرستان شد.

ملانوری شمسی با هشدار نسبت به تهدیدات موجود و تأکید بر اینکه ما هنوز خارج از میدان جنگ نشده‌ایم، خواستار پوشش امنیتی گسترده و دقیق متناسب با حجم بالای جمعیت و تنوع مسیرها شد.

وی برای افزایش مشارکت عمومی و ایجاد یک کار فاخر و ماندگار، عنوان کرد:  از شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه میخواهیم تا از ظرفیت کارکنان و خانواده‌های خود استفاده کنند. 

استاندار همدان از تعطیلی زودهنگام یک ساعته ادارات به منظور تبلیغ و تسهیل حضور در مراسم یوم العطش خبردادو افزود: به دلیل برگزاری این مراسم بزرگ و جهت ایجاد فضای فراغت برای حضور کارکنان و خانواده‌هایشان در میدان، ادارات فردا یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

 وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تأمین امور لجستیکی مانند آب معدنی و همکاری با هلال احمر، بر لزوم مدیریت دقیق زیرساخت‌ها تأکید کرد و ضمن ابراز اطمینان از موفقیت مراسم، از همه مسئولان خواست تا با تمرکز بر کیفیت اجرا، این روز را در تاریخ ثبت کنند.

انتهای پیام/