5 هزار نفر از زرندیه به مراسم تشییع رهبر شهید اعزام می شوند
- اخبار استانها
- اخبار مرکزی
- 07 تير 1405 - 17:39
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرندیه، سرهنگ حمید رسولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه ظهر امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری تشیع رهبر شهید قائد امت با اشاره و تاکید به فداکاری و از خودگذشتگی های رهبر شهید برای انقلاب جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشرفتهای اقتصادی و پایداری نظام پس از پیروزی انقلاب، مرهون رهنمودهای رهبر شهید انقلاب بوده و ما همواره مدیون این هدایتها هستیم و امروز وظیفه ما برگزاری مراسمی باشکوه و شایسته برای بزرگداشت امام شهید است.
وی افزود: با توجه به اینکه مسیر زائران برای مراسم وداع رهبر شهید از شهرستان زندیه صورت میگیرد، این مراسم فرصتی استثنایی برای معرفی زرندیه و ایجاد خاطرهای خوش نزد زائران میباشد. هدف ما پذیرایی شایسته از زائرین و نمایش فرهنگ مردم زرندیه و برخورد نیکوی ساکنان این شهرستان با زائربن است.
رسولی با اشاره به برنامهریزی عزاداری و فضاسازی مناسب در زرندیه تصریح کرد: متولیان برگزاری مراسم موظف به برنامهریزی دقیق در تمام مساحتهای شهری و اجتماعات مردمی هستند و برپایی ایستگاههای صلواتی و فضاسازی گسترده جهت تبلیغات مراسم الزامی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به اسکان و میزبانی از زائران برای مراسم وداع رهبر شهید اظهار کرد: شناسایی و آمادهسازی مساجد و حسینیهها جهت اسکان مردم در مسیر عبوری در دستور کار قرار دارد و ما در استان های قم و مشهد مقدس 3 موکب برای اسکان و پذیرایی در نظر گرفتیم.
رسولی با اشاره به جزئیات اعزام و تردد بیان کرد: اعزام هزار نفر به تهران از طریق 25 اتوبوس و اعزام 4 هزار نفر از طریق خودروهای خود جوش شخصی صورت میگیرد که باید پشتیبانی های لازم انجام شود.
وی ادامه داد: هماهنگی با پلیس راه و فرمانداری جهت تامین امنیت اتوبانها و استقرار تیمهای فنی و امداد خودرو در مسیر جهت رفع مشکلات احتمالی خودروهای مسافران در دستور کار قرار دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره و نظارت به تدارکات موکبها عنوان کرد: باید فراخوان عمومی جهت اعلام آمادگی برای برپایی موکبها انجام شود و نظارت مستقیم بر پیگیری اعزامها و برنزاری تدارکات موکبها در اولویت قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: این فعالیتها باید با همکاری تمام صنایع و مدیرانی که در ایام جنگ تحمیلی حامی نیروهای مسلح بودند و با نظارت امام جمعه و هماهنگی با فرمانداریها انجام شود. هدف ما انجام کاری در شأن امام شهید و خدمت به نظام است. و ما تا آخرین لحظه پای کار این نظام و انقلاب خواهیم بود.
انتهای پیام/711/