شربیانی: تکمیل پروژه متروی شهرری در شهریور/ اصابت‌های جنگ مانع کار نشد

جعفر شربیانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه مدیریت شهری در حین تنش‌های اخیر، لحظه‌ای از ارائه خدمات و پیگیری امور باز نایستاد، اظهار کرد: خوشبختانه روند خدمات‌رسانی در شهرداری و شورای شهر تهران، حتی در اوج بحران‌ها، متوقف نشد و این پویایی در منطقه 20 نیز مشهود بود. همکاران ما در این منطقه، هم در حوزه خدمات شهری و هم در خصوص پروژه‌های عمرانی، با تمام توان و جدیت فعالیت کردند.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی تعریف‌شده در منطقه 20 با جدیت و به صورت مصرانه پیگیری شده است. در همین راستا، با توجه به بازدیدی که صورت گرفت و قولی که از همکاران در شرکت مترو دریافت کردیم، ایستگاه متروی شهرری در شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شربیانی با اشاره به تأثیرات جنگ رمضان بر این پروژه، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی اولیه، این ایستگاه قرار بود در اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد، اما به دلیل آسیب‌هایی که در پی حملات دشمن و جنگ اخیر در اطراف میدان شهرری به پروژه مترو وارد آمد و همچنین مسائل امنیتی پیرامون آن، روند تکمیل با وقفه مواجه شد. با این حال، دوستان قول دادند که این پروژه تا شهریورماه به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

آیین سنتی مشعل‌گردانی در شهر ری؛ شب تاسوعا

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه به تشریح وضعیت سایر پروژه‌های عمرانی منطقه پرداخت و گفت: پروژه‌های دیگری نیز در منطقه در دست اجرا هستند؛ از جمله استارت احداث پارکینگ جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که کارگاه آن در حال تجهیز است.

شربیانی در پایان خاطرنشان کرد: ما تا آخرین لحظه پیگیر تکمیل این پروژه‌ها خواهیم بود تا شاهد ارائه خدمات شایسته به مردم عزیز و شریف منطقه 20، شهرری، زائرین و مجاورین حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و امامزادگان همجوار باشیم.

انتهای پیام/