کشف 174کیلو مواد مخدر در درگیری مرزبانان با قاچاقچیان مسلح

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده مرزبانی فراجا اظهار کرد: مرزداران استان سیستان و بلوچستان در ادامه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، از تحرکات یک باند قاچاق برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور مطلع شدند.

 وی افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی، پایش مستمر نوار مرزی و اجرای کمین‌های هدفمند در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، موفق شدند اعضای این باند را در منطقه مرزی شناسایی و در عملیاتی مقتدرانه با آنان درگیر شوند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: در جریان این عملیات، قاچاقچیان مسلح با مرزداران درگیر شدند، اما در برابر آمادگی، تاکتیک‌های عملیاتی و آتش مؤثر نیروهای مرزبانی تاب مقاومت نیاورده و با استفاده از تاریکی هوا و عوارض طبیعی منطقه از محل متواری شدند.

 جاویدان تصریح کرد: مرزداران پس از پاکسازی منطقه موفق شدند ضمن مهار چهار رأس دواب، مقدار 174 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 135 کیلوگرم تریاک و 39 کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کنند.

 وی با تأکید بر عزم راسخ مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده ادامه دارد و مرزداران فراجا با اقتدار کامل، هرگونه تحرک قاچاقچیان، اشرار مسلح و متجاوزان به مرزهای کشور را رصد و با آنان برخورد قاطع خواهند کرد.

انتهای پیام/