نقض آتش‌بس توسط آمریکا با حمله به سیریک

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه آمریکایی ـ صهیونیستی آکسیوس اعلام کرد: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است.

همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد.

انتهای پیام/؛