اطلاعیه شرکت برق خوزستان برای رعایت ایمنی و مصرف بهینه در ایام محرم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته صرفه‌جویی در مصرف برق (1 تا 7 تیرماه)، از خادمان حسینی، مسئولان هیئت‌های عزاداری، تکایا و مساجد سراسر استان خواست تا در مصرف برق مدیریت هوشمندانه داشته و نکات ایمنی را رعایت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: از تمامی هیئت‌های مذهبی و تکایا تقاضا داریم از لامپ‌های کم‌مصرف (LED) به جای لامپ‌های پرمصرف قدیمی در تزئینات و روشنایی هیئت‌ها استفاده کنند، ریسه‌ها و پروژکتورهای تزئینی را در طول روز خاموش کنند، وسایل سرمایشی و تجهیزات صوتی و تصویری اضافی را پس از پایان مراسم خاموش کرده و تعداد پروژکتورهای پرمصرف را کاهش دهند.

شرکت توزیع برق خوزستان بر رعایت حریم حداقل 1.5 متری داربست‌ها و خیمه‌ها از شبکه‌های برق، پرهیز از انشعاب غیرمجاز و دریافت انشعاب موقت از ادارات برق منطقه، استفاده از کابل‌های سالم و استاندارد، استفاده از کلید محافظ جان در تابلوهای توزیع موقت جهت پیشگیری از برق‌گرفتگی و جلوگیری از کابل‌کشی‌های غیراصولی تأکید کرد.

در ادامه این اطلاعیه خاطرنشان شده است: همکاران ما در سامانه 121 به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی هستند. در صورت مشاهده هرگونه جرقه، افتادگی سیم یا نیاز به راهنمایی در خصوص انشعابات، بدون دست‌کاری تجهیزات، مراتب را سریعاً گزارش دهید.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان تأکید کرده است: بیاییم با وفاداری به روشنایی ایران، در کنار سقایت معنوی، الگوی مصرف صحیح و ایمن در استان باشیم تا همچون گذشته چراغ هیئت‌های حسینی پرنور و مسیر عزاداران ایمن بماند.

انتهای پیام/