ونس و عون: کارگروه آمریکایی،لبنانی و ایرانی درباره آتش‌بس تشکیل شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ریاست‌جمهوری لبنان اعلام کرد که جوزف عون در تماس تلفنی با جی‌دی ونس معاون رئیس‌جمهور آمریکا و مارکو روبیو وزیر خارجه این کشور درباره وضعیت لبنان و تحولات پس از نشست‌های سوئیس گفت‌وگو کرده است.

 ونس و روبیو بر پیگیری تشکیل کارگروه مشترک آمریکایی–لبنانی–ایرانی برای کنترل منازعه و تثبیت آتش‌بس تأکید کردند.

رئیس‌جمهور لبنان پیش از این گفته بود: بیروت هیچ راه‌حلی را که به پایان کامل اشغالگری رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان منجر نشود، نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام/