ونس و عون: کارگروه آمریکایی،لبنانی و ایرانی درباره آتشبس تشکیل شود
- اخبار بین الملل
- اخبار آسیای غربی
- 02 تير 1405 - 18:48
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،ریاستجمهوری لبنان اعلام کرد که جوزف عون در تماس تلفنی با جیدی ونس معاون رئیسجمهور آمریکا و مارکو روبیو وزیر خارجه این کشور درباره وضعیت لبنان و تحولات پس از نشستهای سوئیس گفتوگو کرده است.
بیشتر بخوانید
ونس و روبیو بر پیگیری تشکیل کارگروه مشترک آمریکایی–لبنانی–ایرانی برای کنترل منازعه و تثبیت آتشبس تأکید کردند.
رئیسجمهور لبنان پیش از این گفته بود: بیروت هیچ راهحلی را که به پایان کامل اشغالگری رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان منجر نشود، نخواهد پذیرفت.
انتهای پیام/