هاآرتص: اسرائیل نمیتواند امنیت خود را با اشغال بنا کند
- اخبار بین الملل
- اخبار آسیای غربی
- 02 تير 1405 - 06:18
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه «هاآرتص» با اذعان به اینکه«اشغال سرزمینی برای اسرائیل امنیت نمی آورد» در گزارشی نوشت نوشت: اسرائیل در محیطی متخاصم زندگی میکند، اما نمیتواند با کنترل و اشغال سرزمینی که متعلق به آن نیست، امنیت(خود) را تضمین کند.
هاآرتص همچنین نوشت: توهم «کمربندهای امنیتی» ثابت کرده است که هزینهاش بسیار بیشتر از فایده آن است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/