عمان: درباره تنگه هرمز گفتوگوهای سازندهای با مقامات ایرانی داشتیم
- اخبار بین الملل
- اخبار دیپلماسی ایران
- 02 تير 1405 - 01:07
گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سید بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان گفتوگوهای خود با هیئت ایران به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس اسلامی ایران به عمان را سازنده توصیف کرد و گفت: در دیدار با قالیباف و عراقچی، گفتگوهای سازندهای درباره تفاهمنامه، بهویژه در خصوص «تنگه هرمز» داشتیم.
وزیر خارجه عمان تاکید کرد: بر پایبندی خود به حقوق بینالملل و تضمین عبور ایمن کشتیها، تأکید کردیم.
بیشتر بخوانید
سید بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان، از محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران، و هیئت همراه وی استقبال کرد.
در این دیدار، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت.
این دیدار در چارچوب سفر رسمی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به سلطنت عمان انجام شد.
انتهای پیام/