طنین «لبیک یا حسین» در 114مین اجتماع شبانه بوشهر

به گزارش خبرنگار تسنیم از بوشهر، شامگاه دوشنبه، 114مین اجتماع شبانه مردم بوشهر با حضور پرشور اقشار مختلف در میدان امام (ره) برگزار شد. این مراسم که با نوای گرم مداحان اهل‌بیت (ع) و همراهی هیئت‌های عزاداری با آیین‌های سنتی نظیر سینه‌زنی، زنجیرزنی و سنج و دمام همراه بود، جلوه‌هایی از عشق و ارادت به ساحت سید و سالار شهیدان را به نمایش گذاشت.

در این اجتماع، طنین مستمر فریادهای «لبیک یا حسین» و «لبیک یا خامنه‌ای» در فضای شهر پیچید و حاضران با شعارهای کوبنده، خواستار خونخواهی رهبر شهید و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی شدند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم، ضمن محکومیت جنایت‌های آمریکا و اسرائیل و تقبیح نقض تعهدات از سوی دشمنان، بر ضرورت حفظ انسجام داخلی و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به‌عنوان مهم‌ترین عامل مقابله با تهدیدها تأکید کردند.

در حاشیه این اجتماع، آیین معنوی «احلی من العسل» به مناسبت سالروز شهادت حضرت قاسم بن الحسن (ع) با حضور جمعی از دانش‌آموزان و نوجوانان برگزار شد.

در این برنامه، نوجوانان شرکت‌کننده با گرامیداشت رشادت‌ها و وفاداری یار نوجوان کربلا، بار دیگر با آرمان‌های بلند عاشورا تجدید بیعت کرده و عشق خود را به مسیر حق نشان دادند.

یکی از جلوه‌های برجسته 114مین اجتماع شبانه مردم بوشهر، حضور فعال جوانان و نوجوانان در مدیریت موکب‌های فرهنگی، آموزشی، رسانه‌ای و خدماتی بود. این نسل پویای انقلابی با برپایی غرفه‌های متنوع، خدمات گوناگونی را به شرکت‌کنندگان ارائه کردند که نشان از نهادینه‌شدن فرهنگ خدمت‌رسانی و مدیریت میدانی در میان جوانان بوشهری دارد.

پیام محوری این اجتماع بزرگ، تأکید بر وحدت کلمه، بصیرت افزایی و ایستادگی خلل‌ناپذیر در برابر زیاده‌خواهی و اقدامات خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی بود تا بوشهر همچنان به عنوان مهد مقاومت و وفاداری به آرمان‌های نظام باقی بماند.

انتهای پیام/