جلسه هیئت رئیسه با حضور نیکزاد درباره برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عباس گودرزی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:

در جلسه جمعی از اعضای هیات رئیسه با حضور علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، موضوع بازگشایی مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این خصوص تصمیماتی گرفته شد که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مجلس از 9 اسفند سال گذشته و هم زمان با حمله آمریکایی صحیونیستی به کشورمان، تا کنون جلسه علنی نداشته و تنها ظرف هفته‌های گذشته چندین جلسه وبیناری با وزرای دولت از جمله، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صمت، آموزش و پرورش، علوم، نفت و کار داشته است.

انتهای پیام/