فعالیت موکب دانشآموزان و فرهنگیان بوشهر در اجتماع شبانه میدان
- اخبار استانها
- اخبار بوشهر
- 01 تير 1405 - 08:59
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، موکب «حسینیه ایران» که با نام دانشآموزان و فرهنگیان بوشهر در میدان امام بوشهر در اجتماع شبانه فعالیت میکند، سابقهای ریشهدار در برگزاری برنامههای فرهنگی در میدان امام خمینی(ره) دارد و فعالیت خود را از سالهای ابتدایی جنگ تحمیلی و با الهام از حوادث تلخ منطقه میناب آغاز کرده است.
این موکب با رویکردی متفاوت و با تمرکز بر خدمترسانی فرهنگی و آموزشی به دانشآموزان و معلمان شکل گرفته و در سالهای گذشته برنامههای متعددی را در این حوزه اجرا کرده است.
در این دیدار که به دلیل شرایط جوی نامناسب در فضای باز برگزار شد، حجتالاسلام عبدالحمید جنگی مدیر موکب «حسینیه ایران» و از چهرههای باسابقه فعالیتهای فرهنگی در آموزش و پرورش و کانونهای مساجد استان بوشهر، به تشریح تاریخچه و فعالیتهای این موکب پرداخت.
وی با اشاره به تلاشهای معلمان و دانشآموزان در سالهای گذشته، از خدمات فرهنگی و آموزشی رایگان ارائه شده به دانشآموزان یاد کرد و گفت: فعالیتهای این موکب بر پایه عشق و احساس تکلیف شکل گرفته و این همدلی و روحیه خدمترسانی نتیجه تعهد و علاقه فرهنگیان و دانشآموزان بوده است.
سلمان گورکی کارشناس فرهنگی ورزش و جوانان بوشهر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای معلمان و فعالان این موکب، با اشاره به خاطرات دوران خدمت و تأثیر حوادث میناب بر شکلگیری روحیه خدمترسانی، این فعالیتها را ارزشمند و قابل تقدیر دانست.
وی همچنین برنامهها و ظرفیتهای امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان را تشریح کرد و از آمادگی برای همکاریهای مشترک در قالب کارگاههای آموزشی و برنامههای فرهنگی با هدف تقویت توانمندیهای جوانان در سنین مختلف خبر داد.
حجتالاسلام جنگی نیز با استقبال از این پیشنهادها، آمادگی خود و دیگر فعالان موکب را برای همکاری با اداره ورزش و جوانان در مسیر توسعه ظرفیتهای فرهنگی و مهارتی جوانان اعلام کرد.
وی با حضور در جمع مدیران مدارس و معلمان مستقر در موکب «حسینیه ایران»، از تلاشهای آنان قدردانی کرد.
انتهای پیام/