ببینید| بیرانوند: درود به غیرت بازیکنان/ امیدوارم صعود کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر بلژیک در دومین بازی گروه G جام جهانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او پس از این بازی گفت: به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم و دست تک تک ایرانی‌هایی که در استادیوم حضور داشتند، می‌بوسم. در برخی از دقایق بازی، همه در ورزشگاه نام ایران را صدا می‌زدند، دیداری که سخت بود. 

وی افزود: مقابل یکی از قدرت‌های دنیا بازی می‌کردیم. بلژیک فشار عجیبی به ایران به خصوص در نیمه اول وارد کرد. آنها پس از 10 نفره شدن عقب نشستند و دنبال توپ گیری و اشتباه ما بودند. می‌توانستیم با تمرکز بیشتر بازی را ببریم. با این حال همه بازی را دیدند و درود و شرف می‌فرستم به بازیکنانی که با قلب‌شان بازی کردند. درود به ایرانی‌هایی که ما را می‌دیدند و امیدوارم از ما راضی بوده باشند.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد واکنش‌های خوبش در این دیدار تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم اما از مهدی طارمی که در خط حمله زحمت کشید تا کسانی که روی نیمکت نشسته بودند و تشویق کردند، نقش داشتند. گروه خوبی از سیدحسین حسینی، پیام نیازمند، محمد خلیفه و مربی گلرها داریم. تمرینات خوب و منظمی در اردو داشتیم. هنوز چیزی تمام نشده و کار ما در بازی آخر برابر مصر سخت است. امیدوارم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

 

انتهای پیام/