ببینید/بهتر این بود هیچگاه جنگ علیه ایران شروع نمیشد
- اخبار رسانه ها
- اخبار چند رسانه ای
- 31 خرداد 1405 - 18:08
به گزارش گروه رسانههای خبرگزاری تسنیم، راویو دراکر، مجری و کارشناس امنیتی شبکه 13 اسرائیل گفت: نتانیاهو در ترغیب ترامپ به جنگ اشتباه کرد! هدف اصلی جنگ برای سرنگونی نظام ایران دستنیافتنی بود!
جنگ را آغاز کردند در حالی که آمریکاییها و اسرائیلیها نمیدانستند با بستن تنگه هرمز و همچنین پایگاههای موشکی دور برد ایران، چه باید کنند.
انتهای پیام/